ZÁRUČNÍ PRODMÍNKY pro tepelná čerpadla
A) 2-LETÁ ZÁRUKA
BDR Thermea (Czech republic) s.r.o. (dále jen dodavatel) poskytuje tuto dobrovolnou záruku za jakost. Příslušná zákonná ustanovení upravující odpovědnost za vady zůstávají touto zárukou za jakost nedotčena.
Uživatel (kupující / koncový zákazník) je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u výrobku, při dodržení všech podmínek provozu a instalace výrobku, v době dvaceti čtyř měsíců od započatí záruční doby.
Záruční doba běží od uvedení výrobku do provozu autorizovaným servisním technikem, seznam autorizovaných servisních techniků je dostupný na www.baxi.cz/servis/servisni-sit.
Pokud výrobek neuvede do provozu autorizovaný servisní technik tato záruka nevzniká. Tato záruka se vztahuje pouze na výrobky zakoupené v České republice.
Uživatel nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu vnější událost.
Uživatel svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Dodavatel neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud uživatel zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady, na které byla poskytnuta sleva
b) opotřebení a poškození vzniklé běžným užíváním výrobku
c) poškození výrobku v důsledku neodborné či nesprávné instalace, použití výrobku v rozporu s návodem k použití, platnými právními předpisy a obecně známými a obvyklými způsoby používání, v důsledku použití výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen
d) poškození výrobku v důsledku zanedbané nebo nesprávné údržby
e) poškození výrobku způsobené jeho znečištěním, nehodou nebo zásahem vyšší moci (živelná událost, požár, vniknutí vody…)
f) mechanické poškození výrobku
g) poškození způsobené použitím nevhodných médií, náplní, spotřebního materiálu nebo nevhodnými provozními podmínkami
h) poškození, úpravy nebo jiný zásah do výrobku provedeným neoprávněnou nebo neautorizovanou osobou
i) případy, kdy se údaje v předložených dokladech liší od údajů uvedených na výrobku
j) případy, kdy reklamovaný výrobek nelze ztotožnit s výrobkem uvedeným v dokladech, kterými kupující prokazuje svá práva reklamovat.
Pokud se vada týká pouze součásti věci, má kupující právo požadovat pouze výměnu této části.
Právo z vady kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Práva z vady se uplatňují u autorizovaného servisního technika. Uplatnění práva z vady neznamená, že je technik odpovědný za vady výrobku ale pouze to, že je osoba určená k vyřízení a provedení opravy, dle § 2172 OZ. Seznam autorizovaných servisních techniků je dostupný na www.baxi.cz/servis/servisni-sit.
Uživatel je povinen poskytnout při uplatnění práva z vady součinnost nutnou pro ověření vady a jejího původu.
V případě, že uvedení zařízení do provozu proběhne po třech letech od jeho výroby (datum je zjistitelné na štítku), tato dobrovolná záruka nevstupuje v platnost.
B) 5-tiletá ZÁRUKA – prodloužená
Dodavatel poskytne prodlouženou záruku po dobu 5 let, počínaje dnem uvedení výrobku do provozu za těchto podmínek:
1. Tepelné čerpadlo bylo řádně uvedeno do provozu autorizovaným servisním technikem.
2. Na zařízení je nutné provádět každoroční servisní prohlídku. V případě neprovedení servisních prohlídek zaniká nárok na prodlouženou záruku a platí pouze záruka poskytovaná dodavatelem v délce 24 měsíců při dodržení podmínek předepsaných výrobcem.
Informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.bdrthermea.cz/ochrana-osobnich-udaju
Dodavatel neodpovídá za případné přímé či nepřímé škody způsobené závadami nebo poruchami zařízení, které vznikly nesprávným zacházením či instalací.